Check list Serock Triathlon

PRZED ROZGRZEWKĄ

  • Gumka lub pasek na numer– gumka jest niezbędna do przymocowania numeru startowego.
  • Agrafki– do przyczepienia numeru do własnej gumki. Dodatkowo przydają się w przypadku skurczy. 
  • Imbusy i klucze do roweru– czasem się przydają.
  • Zapasowe dętki i opony– często się przydają.
  • Pompka– Schowaj ją do bagażnika w samochodzie, a przed rozgrzewką upewnij się czy atmosfery nie uciekły.

NA ROZGRZEWKĘ

  • Rzeczy na rozgrzewkę– lepiej mieć o jedną część ubioru za dużo niż za mało. Prognoza pogody często się nie sprawdza. Nigdy nie wiadomo czy będzie ciepło, zimno czy będzie padał deszcz.
  • Buty biegowe na rozgrzewkę– pamiętaj, że buty, w których startujesz zostawiasz w strefie zmian, a przecież w czymś trzeba chodzić, albo pójść potruchtać.
  • Oliwka– do nasmarowania nadgarstków i kostek, co pomaga przy zdejmowaniu pianki.
  • Woreczek foliowy– aby nie wylewać oliwki bezpośrednio na dłoń. Dzięki temu nasze ręce nie będą się kleiły i ślizgały.
  • Ręcznik/ściereczka– do wytarcia brudnych rąk z oliwki lub do wytarcia się po rozgrzewce pływackiej.
  • Klapki– przydają się po rozgrzewce pływackiej.

NA START

  • Strój startowy– najlepiej triathlonowy, jednoczęściowy, ale można też startować w zwykłej koszulce, spodenkach i skarpetkach
  • Pianka– podstawowe zadania pianki to zapewnienie odpowiedniej wyporności i pływalności, obniżenie oporu wody podczas pływania oraz ochrona cieplna w zimnych wodach otwartych.
  • Okularki– zwykłe pływackie, lecz należy pamiętać, że czasem płynie się pod słońce, wtedy przydają się przyciemniane szkiełka.
  • Czepek– każdy zawodnik dostanie go w pakiecie startowym. W razie zimnej wody może przydać się dodatkowy, żeby się nie wychłodzić.
  • Kask– na całej trasie rowerowej jest obowiązkowy.
  • Rower– rower triathlonowy, szosowy, górski, miejski, składak.
  • Buty kolarskie– nie są niezbędne, można również jechać w zwykłych butach.
  • Gumki recepturki– przydają się do przymocowania butów kolarskich w odpowiedniej pozycji do roweru.
  • Bidony– niezbędne na trasie kolarskiej jako pojemnik na napój.
  • Woda– do bidonu i jedna mała buteleczka w boksie rowerowym.
  • Naboje z powietrzem– przymocuj do ramy w razie potrzeby.
  • Żele węglowodanowe– odżywianie podczas takiego dystansu to podstawa. Przyczep żelki do ramy i ciesz się energią przez cały wyścig.
  • Taśma klejąca– przydaje się do przymocowania nabojów z powietrzem i żelków węglowodanowych.
  • Numer startowy– jest obowiązkowy na biegu, żeby sędzia mógł łatwiej Cię rozpoznać.
  • Buty biegowe startowe– lekkie i szybkie.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Polityka Prywatności
(c) 2016-2021 Labosport   |   wykonanie: sportsBRND.pl